Ooh, wat een ongeluk! =)


Voor het laatst gepubliceerd op 13 april. Yeah, ik kom weer op gang! En dan roepen ze dat vrijdag de 13e een ongeluksdag is. Ja? Nooit wat van gemerkt. Mijn vrijdag de 13en verlopen altijd precies zoals de rest van mijn dagen, saai. Je zou het feit dat ik niet vrij was en een heleboel mensen wel (nou ja, vroeg vrij dan), ongelukkig kunnen noemen, maar ik zie het meer als gezellig. Je eerste uur beginnen met Nederlands is niet het meest gelukkige wat je kan overkomen, maar goed, achteraf gezien heb ik het weer overleefd. Wiskunde dan, ik ben er zéér slecht in, maar na een half uur mochten we weg. Ongelukkig? Echt niet. Een saaie engels les is zelf altijd weer erg leuk te maken. Zo’n probleem is dat dus ook niet. De pauze was geweldig, het zonnetje schijnt, en het veld was weer uitnodigend. Zo lagen we dus weer gezellig met z’n allen van het heerlijke lentezonnetje te genieten.
Een erg geslaagde les frans zou volgen. Een leuke toetsbespreking, heel fijn ja, waarna we drie kwartier niets uitvoerden. Prima toch? Tijdens muziek deden we ook niet veel, behalve een beetje muziek maken natuurlijk. En in de pauze konden we weer heerlijk genieten van ons zonnetje. Voor economie was ik eigenlijk veel te laat, maar toen bleek er stiekem nog niemand in de les te zitten. Dus was ik helemaal niet te laat. Toen ik na economie bedacht dat ik mijn sportkleren was vergeten, kwam onze sportleraar eraan dat we ons niet moesten omkleden, omdat we de cijfers gingen bespreken. Ha, vrijdag de 13e een pechdag? Dacht het niet! =)