Writers Block


47 berichten, voor het laatst gepubliceerd op 28 maart 2007. Wauw, dat is lang geleden. Maar ik heb iets. Iets heel ergs. En ik geloof dat het een writers block heet. Hoe het kan weet ik niet, maar ik weet niets te schrijven. Als ik denk, dan is het net als ik schrijf. Dus ik schrijf zeg maar wat ik denk. Letterlijk. Nu dacht ik heel veel, maar zodra ik achter de computer ging zitten om het op te schrijven, dacht ik ineens niets meer. Had ik zo’n leeg hoofd. En wat een frustratie roept dat op. Het toetsenbord is zo ongeveer in elkaar geramt omdat ik niet kon denken. En nee, het heeft inderdaad niet geholpen.
Het was ook niet dat ik niets meer meemaakte ofzo. Nee joh, ik maak genoeg mee! Nou ja, als je me vraagt om het op te noemen, wat ik meemaak is ook niet erg boeiend voor voor deze blog ofzo. Ik denk niet dat iemand zit te wachten op een verhaal over mijn slechte cijfers, of over jongens, dat ze stom zijn. Of juist niet stom zijn. Maar goed, ik blijf een meisje, en jongens zullen altijd stom/niet stom blijven. Maar dat zal niet iedereen snappen.
Hoe dan ook, ik wist dus geen boeiende dingen te schrijven. Gisteravond had ik wat boeiend bedacht, maar ja, toen kon ik niet meer achter (of voor, of naast) de computer. Helaas, pindakaas. Dus moet ik daar straks, of morgen maar een logje over schrijven. Maar niet nu, want ik heb nog steeds niet veel inspiratie. En toch weet ik weer een stukje vol te schrijven… Ik ben raar…