London, here I come!


Zo, en daar was ik dan weer eens! Nadat ik eindelijk wat tijd en inspiratie had gevonden om weer wat te schrijven. En als ik zo schrijf, besef ik dat ik eigenlijk bijna altijd in verleden tijd praat, terwijl het nu is. Goed, onzinnig.
Het huis staat nog, er was genoeg eten in huis en het was zelfs schoon. Ik heb het overleefd, en hoe. Het leven op pizza, pannekoeken en frituur is niet alles, dus als student zal ik niet na drie weken niet meer door de deur passen. Het was zelfs zo erg dat ik vrijdag een zeer grote behoefte had aan iets gezonds, dus deed ik een poging om Kip Tandorie te maken. Aangezien er geen Creme Fraiche of iets dergelijks in huis was, werd het dus een beetje slap, en een boel knoflooksaus. En natuurlijk een zeer rijk gevulde salade. Want als je eens gezond doet, doe het dan goed.
Verder was mijn weekje alleen heerlijk rustig, heerlijk weer, al had ik wel gewoon school.
Deze vakantie was ook in een woord heerlijk. Nou ja, half. Eigenlijk wou ik dat het zo snel mogelijk afgelopen was. Want morgen vertrek ik voor de hele week naar Londen! Met school, zo’n verplichte excusrie, nou ja, prima hoor! Na een boel geshop, inkopen doen voor Londen, is het dan eindelijk zondag. Morgenochtend vroeg ga ik eieieindelijk met de bus, en ik heb d’r zin in.
Verdorie, ik loop alleen maar onnozele onzin uit te kramen, wat gewoon nergens over gaat. Goed, ik verlaat jullie weer, tot volgende week ergens… :)