Londen


Het is al meer dan een week geleden dan ik voor het laatst jullie op de hoogte heb gebracht van mijn geweldig interessante leventje, dus bij deze weer een verhaaltje van mij. Mijn week in Londen was geweldig! Ik ga echt in die stad wonen, wauw, mooie stad! Echt zo anders dan Nederland. We kwamen maandag om kwart over 12 ergens aan in onze herberg (wauw, wat klinkt dat raar). Volgende ochtend weer vroeg aan het ontbijt, maar goed, dat hebben we er wel voor over :). Dinsdag vanalles bezocht, woensdag ook, donderdag ook, donderdagnacht weer naar huis, wat gewoon al veel te snel was. Donderdag gingen Joelle en ik naar Abbey Road, je weet wel, van de Beatles foto. Dus wij natuurlijk ook ‘The Beatles Thing’ doen, met Brad from Australia, een gekke australier die ook foto’s ging maken. Resultaat:

Midden op een uberdrukke weg staat Brad een foto van ons te maken. We hebben er ook egstaan, en dat is eng, heel eng. Bussen razen vlak langs je. Don’t try this at home!
Verder waren er in de Underground allemaal straatmuzikanten, daar hebben we er ook een van gefilmt:


Hij was best wel goed! Hij vond het volgens mij geweldig dat we hem gingen filmmen, want hij keek telkens heel blij naar de camera, ik weet niet of dat overkomt, maar goed, dat deed ie dus wel :)
We hadden een weddenschap met de mensen die naar Parijs gingen, wie met de meeste jongens op de foto kon, nou ja, het waren er niet veel, maar deze twee zijn toch wel het allerknapst…

Joelle en Barnos

Ik en geen idee…
Verder was Londen gewoon geweldig, en lijkt het me wel heel vet om daar te gaan wonen. Misschien ooit, als ik heel rijk word ofzo…