Fashion Diva: Inge-wie?


Inge-wie? Ingelise. Ja, echt. Je schrijft het zo. Dat ben ik dus! De auteur van dit bericht. Ik zal jullie voortaan gaan vervelen met mijn lange, saaie en vervelende columns. Nee oké, die zal ik bewaren voor een andere keer. Jullie Fashion Diva’s, mogen genieten (of niet natuurlijk) van mijn allerleukste columns, zorgvuldig samengesteld voor jullie lievelings FBL-site.
Maar oké, Ingelise dus. Ik zal me even voorstellen, zodat jullie niet in een compleet in een gat vallen als jullie een van mijn meelijwekkende columns lezen. Ik ben dus Ingelise. Ik ben 17, dit jaar 18 zomers jong (of oud?), blond, lang, hartstikke hip en soms ietwat hyper. Op dit moment werk ik bij de Sacha Shoes in Amersfoort en Utrecht. Dankzij zoveel uren hard werken en twee vrije daagjes in de week heb ik een ware koopverslaving opgelopen. Mijn hart ligt bij jurkjes in alle soorten en maten, gekleurde pantys, lange kettingen en oogpotlood. En natuurlijk schoenen.
Een andere plek waar mijn hart ligt dan mode, is de muziek. Ik speel vooral keyboard en basgitaar, en ook gitaar. Ik vind het heerlijk muziek te componeren, en dankzij mijn lieve Macbook is het ook mogelijk om er een MP3tje van te maken. Helaas kan ik mijn eigen nummers niet zo mooi zingen (ik kan überhaupt niet zingen, maar dat terzijde), dus als je nog op zoek bent naar een muziekcarrière, kom eens auditeren!
En mijn allerlaatste en liefste passie is natuurlijk schrijven. Ik vind het heerlijk om mijn gal en sarcasme te spuwen over het dagelijks leven, mode, muziek en dingen waarvan ik denk dat ze belachelijk zijn. Dus voel je niet aangesproken als je iets leest over je favoriete jurkje, schoenen of band, waarschijnlijk ben ik de enige die dat vindt.
Als ik later groot ben, weet ik nog niet wat ik wil worden. Misschien eventmanager, misschien brandweerman, of misschien ben ik al rijk en beroemd voordat ik ook maar iets gedaan heb. In 2009 wil ik in ieder geval lekker gaan genieten, feestjes bezoeken, socializen en het schrijven weer helemaal oppakken.
Zo, Inge-wie? Dat zal nu vast wel wat duidelijker zijn. Geniet van mijn columns, spreek me tegen, stalk me met haat-mail, adoreer me met fanmail, of lees en huiver gewoon. Ik houd je niet tegen!

Gepubliceerd op Fashion Diva
22 januari 2009

