Jetzt geht’s loss!


22525

Elf oktober. Een zwarte dag uit de geschiedenis van je feedreader. Feedreader? Kan dat, uberhaupt met mijn blog? Maakt niet uit. Elf oktober is het precies drie jaar geleden dat ik voor het eerst een blog postte. Niet hier, maar op Blogspot. Afgelopen januari besloot ik te verhuizen. Een goed plan. Ik blog meer dan ooit. Dacht ik. Tot vandaag. Twaalf oktober is nog erger dan elf oktober. Vanaf vandaag gaan we los. Iedere dag een blog. Zeker in oktober. Wat we voor de vorm maar even Blogtober zullen noemen. Klinkt zo radio. Zo hip. Het nieuwe tijdperk is aangebroken. Ingelise gaat los. Wacht maar af, jullie.

Jetzt geht’s loss!

Http://www.ingelisedevries.nl

3 Reacties op “Jetzt geht’s loss!

  1. Woeeeei ik heb er zin innnnnnn
    en waarom heb je niet gezegd dat je een .nl domein hebt genomen :O of heb ik daar overheen gelezen ofzo

    Like

  2. Nou, een feedreader dinges werkt wél want ik kom zojuist uit Google Reader gerold naar dit stukje. Dus het werkt wél.

    Boel veel gefeliciteerd met je jubileum, maar dat van elke dag een logje geloof ik niet gezien de enige activiteit op dit weblog eigenlijk alleen die zondagliedjes zijn. En die komen m’n keelgat langzaam ook wel uit. IK WIL STUKJESSSSS~!

    Like

Reacties zijn gesloten.