Dat doen BBFF’s voor elkaar.


Het is toch wat, ik plaats een keer een oproep op mijn blog, en meteen bestookt die Rutger mij weer met mailtjes. Helemaal niet erg, ik houd immers van mailtjes. En van Rutger. Hij is mijn veertien-jarige held. Echt waar, hij is echt veertien. En hij kan echt waar heel goed schrijven. Dat is ook de reden dat hij meedoet aan de columnwedstrijd van SevenDays. Hij wil graag winnen. Terwijl ik net een oproep plaatste. Toen kreeg ik dus een mailtje van hem. Daar stond het volgende in.

“Ingelise!

Over reclame gesproken op je weblog: zou je een stukje kunnen wijden aan mijn Sevendayswedstrijd waarbij ik volgens mijn eigen mening toch echt moet winnen?

Rutger”

Om te stemmen op Rutger, klik hier. Omdat ie ’t waard is.

7 Reacties op “Dat doen BBFF’s voor elkaar.

  1. Ik zal stemmen! Wat lief, Ingelise dat je Rutger helpt. Suc6 allebei, Rutger met winnen en jij met je mooie site en nog mooiere schrijfsels! :-) x MM

    Like

  2. Heb al mijn namen en e-mail adressen in de strijd gegooid, maar ’t is blijkbaar nog niet gelukt..

    Rutger for president! ;-)

    Like

Reacties zijn gesloten.