De nieuwsgierigheid wint het wederom.


In de veronderstelling dat dit de enige Maarten was die ik ken, begon ik ietwat verbaasd aan dit gesprek. Die Maarten en ik spreken elkaar immers nooit via MSN. Niets bleek minder waar, het was een andere Maarten. Mijn nieuwsgierigheid won. En dit is het resultaat van mijn psychologische truuks en vrouwelijke charmes een verhaal uit iedereen te krijgen. Helaas werken psychologische truuks en vrouwelijke charmes niet via een beeldscherm. Nou ja, een beetje.

maarten zegt:
eeeeeej

Ingelise zegt:
Haai

maarten zegt:
hoe issie dan?

Ingelise zegt:
Goed hoor, met jou?

maarten zegt:
GOED!

maarten zegt:
wanneer zie ik je weer eens? je belt me nooit meer, ik dacht dat je van me hield

Ingelise zegt:
Mag ik vragen wie je bent en wat voor geestverruimende middelen je hebt gebruikt?

maarten zegt:
ik ben het jongste broertje van sinterklaas, sint maarten

maarten zegt:
ingelise… zullen we dit weekend afspreken of volgend weekend

Ingelise zegt:
Dit weekend is prima, waar?

maarten zegt:
op de mount everest of anders het vrijheidsbeeld, jij mag het zeggen

Ingelise zegt:
Ik prefereer eigenlijk de Eiffeltoren, maar vertel eerst maar eens wie je bent.

maarten zegt:
jij bent okee ;) ik ben iemand die je op basis van je profielfoto wel zou willen knijpen in je wangetjes

Ingelise zegt:
Ach, nou, wat fijn om te weten, en wat zijn je persoonsgegevens behalve dat je een geile beer bent?

maarten zegt:
ik betaal altijd het eerste rondje

Ingelise zegt:
Statistische gegevens graag? Naam, voornaam, geboortedatum, geboorteplaats, anders kun je die eiffeltoren en die wangetjes wel vergeten.

maarten zegt:
zit je op facebook?

Ingelise zegt:
Ja, dus kom maar op met jouw facebook

maarten zegt:
jezus, wat ben je agressief, ik ben veel te soft voor jou

Ingelise zegt:
Nee hoor, als je soft was had je allang verteld wie je was.

maarten zegt:
wat typ je netjes.

Ingelise zegt:
Wat heb jij een kort concentratievermogen

maarten zegt:
ik denk dat ik verliefd op je ben

maarten zegt:
ingelise toch?

Ingelise zegt:
Kijk, nu twijfel je ook al over mijn identiteit

maarten zegt:
zullen we anders met leeftijd beginnen ik begin wel

Ingelise zegt:
Doe dat maar.

maarten zegt:
als het meer dan tien jaar verschilt moet je me verwijderen als contactpersoon anders doe ik het

Ingelise zegt:
Goed plan

maarten zegt:
27

Ingelise zegt:
Geen tien jaar. Hoe kom je aan mijn emailadres?

maarten zegt:
denk via hyves…

Ingelise zegt:
En hoe kom je aan mijn Hyves? En waarom verklaar je me de liefde als je niet eens weet wie ik ben?

maarten zegt:
puur op basis van je foto, en dit gesprek, maar ik hou van alle vrouwen

Ingelise zegt:
Aha. Nou, ik ga nu weer wat nuttigs doen. Daag!

8 Reacties op “De nieuwsgierigheid wint het wederom.

  1. Hier heb ik zo hard om moeten lachen:
    maarten zegt:
    ingelise toch?

    Ingelise zegt:
    Kijk, nu twijfel je ook al over mijn identiteit

    Like

  2. Pingback: Dingen die ongemakkelijk zijn. « De gebundelde verhalen van Ingelise·

  3. Hahahaha, ik las Maarten en ik dacht, hé, zo heet mijn vriend ook. :P Maar die Maarten waar jij mee sprak is toch wel heel anders dan mijn vriend. :P Gelukkig maar.

    Like

Reacties zijn gesloten.