Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

U2 – Song for Someone

Het is best een tijd geleden dat ik U2 heb aangezet. Maar deze korte film trok mijn aandacht. De hoofdrol is voor Woody Harrelson en zijn dochter speelt ook een rolletje. De muziek is bijna bijzaak geworden.

The Prodigy – Get Your Fight On

Half april stond ik in de Heineken Music Hall te stampen op een band die ik al best een tijdje live wilde zien: The Prodigy. Ze hebben weer een nieuwe clip en die geeft wel een beetje weer hoe het concert was.

Example – Whisky Story

Een onwijs softe versie van The Prodigy is Example. Ik klikte eigenlijk vanwege de whisky in de titel, mijn favoriete drankje. Maar stiekem is het ook best een lekker nummer.

Noel Gallagher’s High Flying Birds – Lock All The Doors

Je kent ‘m ongetwijfeld van Oasis. Maar Noel doet al een tijdje eigen dingen. Staat nog op mijn lijstje om live te zien. Tot die tijd moet ik het hier maar even mee doen.

Danny Vera – Expandable Time

Het was even rustig rondom Danny Vera, maar we zijn nog lang niet van ‘m af. Met een nieuwe EP op zak, brengt hij weer een fijn zomers singletje uit.

Foto: Wouter Vellekoop

2 Reacties op “Nieuwe muziek, nu mét beeld

  1. Prodigy is en blijft epic, maar ben dan ook een oude partyganger haha. Toen we net ons ja-woord hadden gezegd kwam ook een nr van the prodigy ;) En Noel Gallagher..de meesten van mijn generatie kennen hem wel, blijft steengoed!

    Liked by 1 persoon

Reacties zijn gesloten.