Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Lady Gaga – Til It Happens To You

Niks over de top. Gewoon waar het op staat. Met een prachtig nummer erachter.

Identity Circus – Wake Up

Een stukje familietrots. De band van onder andere mijn neefje heeft een nieuwe EP klaar en daarmee is er ook een single mét clip. Opgenomen in een van de mooiste steden van Nederland. Je kunt ze 8 oktober in Utrecht live bewonderen!

MNEK ft. Zara Larsson – Never Forget You

Ze is op dit moment de highlight op MTV, en niet onterecht. Zara maakt fantastisch fijne Zweedse pop. In het Engels trouwens, dat dan weer wel.

Låpsley – Hurt Me

Ze stond in een hele kleine tent op Lowlands, en dat past ook wel. De muziek van Låpsley betovert en wordt in dit geval voorzien van een prachtige clip.

Society – Protocol

Weird clipje. Maar dat is ook wel eens leuk. Het is dan weer wel een heerlijk liedje.

