#Instafood: Couscous met zeekraal


Zonder foodblog hoor je er niet meer bij. Als liefhebber van #instafood, gooi ook ik graag mijn maaltijden online. Maar waarom een overheerlijk avondmaaltje online gooien zonder recept? Deze week: #Instafood: couscous met zeekraal voor twee personen.

Ik had nog nooit zeekraal gehad, maar, ook ik ben niet de beroerdste om iets nieuws te proberen. Ik denk dat ik mijn nieuwe lievelingsgroenvoer heb gevonden, want dit is heerlijk! Zeker in combinatie met de couscous en verse tomaten. Bovendien is het binnen een kwartiertje klaar. En vooralsnog valt het bij iedereen in de smaak.

Nodig:

– Couscous
– Drie grote, rijpe tomaten
– Een bakje zeekraal (100 gram)
– Een scheut appelazijn
– Knoflook
– Twee handjes pijnboompitten
– Een theelepel gedroogde of twee eetlepels verse dragon
– Peper
– Olijfolie

Hoe?

Het recept vind je op de website van Lepeltje Liefde. Daar heb ik ‘m ook vandaan. En sindsdien is het mijn lievelingseten.

Vergeet niet te Instagrammen!

