Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Lana Del Rey – Music To Watch Boys To

Sinds het laatste album ben ik om. Hiervoor vond ik Lana helemaal niks, maar met Honeymoon en wederom een prachtige clip heeft ze me weten te overtuigen.

Failure – Counterfeit Sky

Ik ben gek op ongeveer alles wat met ruimtevaart te maken heeft. En zeker als het een goede soundtrack heeft.

Selena Gomez – Same Old Love

Volgens mij mag je Selena Gomez officieel niet leuk vinden. Maar hé, iedereen zijn guilty pleasure. Of eigenlijk is er nog weinig guilty aan.

The Maccabees – Spit It Out

Van het nieuwe album, en meteen ook wel weer heel erg fijn.

The Vaccines – Give Me a Sign

In het kader van het beste voor het laatste bewaren: de beste clip van deze week is van The Vaccines.

