Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Sia – Alive

Tot mijn grote verdriet geen Maddie Ziegler in de clip van Sia dit keer. Maar wel wederom een getalenteerde jongedame. En een prachtige clip.

Darwin Deez – The Mess She Made

Darwin Deez heeft een nieuw album en daar horen singles bij. En bij singles horen clips. Zoals Darwin Deez altijd doet, heeft hij ook deze keer weer uitgepakt.

Oscar – Breaking My Phone

Hebben we allemaal wel eens last van, dat je je telefoon stukmaakt. Oscar maakt ‘m heel vaak stuk en schreef er een nummer over.

Panic! At The Disco – Emperor’s New Clothes

Ik had deze even gemist, maar aangezien ik al sinds I Write Sins, Not Tragedy fan ben, moet ik ‘m toch even delen. Of het Panic! At The Disco-fanmeisje in mij ooit weggaat? Ik gok van niet. Op 15 januari kan ik weer full blown fangirlen, want dan komt er een nieuw album.

Woodkid – Volcano (live)

Zo’n optreden waarvan je baalt dat je er niet bij was.

