Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Jett Rebel – It’s Cruel

Alsof ‘ie elke plaat beter wordt. Hij heeft een nieuwe, Truck, waar 27 nummers op te vinden zijn. En dit is het openingsnummer van het album.

IX – Love You Simple

Het oude bandmaatje van de bovengenoemde Jett Rebel is een minstens zo briljante muzikant. Voor zijn nieuwe single Love You Simple dook hij de studio in met wat vrienden om een extra versie op te nemen. Een hele bijzondere.

Rudimental – Rumour Mill

Rudimental was voor mijn één van de grootste verrassingen op Lowlands. Ik had niet verwacht dat het zo tof én goed zou zijn live. Bewijzen ze ook maar weer met deze akoestische versie van Rumour Mill.

Selena Gomez – Hands to Myself

Noem het een guilty pleasure. Vergeet het, laat dat guilty maar weg. Ik hou van Selena Gomez én haar muziek.

The Weeknd – In The Night

Laat catchy nummers maken maar over aan The Weeknd. Het is weer genieten.

