Nieuwe muziek, nu met beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Dusty Stray – Turn Me Around

Niet alleen een lieflijk liedje, er zit ook een hele toffe clip bij. Om heerlijk bij weg te dromen.

Grimes – Kill V. Maim

Grimes heeft weer een kleurexplosie opgenomen. Een bizar clipje weer, zoals Grimes betaamt. Een beetje freaky, maar wel weer fijn.

Wolfmother – Victorious

Over bizarre clipjes gesproken: Wolfmother waagt zich in de nieuweclip aan science fiction. En het staat ze goed. Beter nieuws: eind april zijn ze weer in Nederland.

Coldplay – Hymn for the Weekend

Ik heb nooit echt wat met Coldplay gehad, tot het nieuwe album. Vooral de samenwerking met Beyoncé vind ik een vrij goeie.

Zayn – Pillowtalk

Guilty pleasures? Die bestaan niet. One Direction-lid gaat solo.

Een Reactie op “Nieuwe muziek, nu met beeld

Reacties zijn gesloten.