Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Lana Del Rey – Freak

Lana Del Rey en haar team snappen het tegenwoordig wel. Ze maakte bij haar nieuwe single Freak dan ook een nogal psychedelische clip.

AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m In Control

De nieuwe clip van AlunaGeorge vind ik best een lust voor het oog. Maar het gaat natuurlijk om het nummer. En die vind ik ook best fijn.

Mozes and the Firstborn – Nowhere Bound

Mozes & The Firstborn zijn er weer, en hoe. Heerlijk indieplaatje is het geworden. Met wederom een lekker raar clipje.

The Staves – Horizons

Sinds ik ze sprak in de Heineken Music Hall, hou ik The Staves met heel veel plezier in de gaten. En dat is de moeite waard, bewijst ook de nieuwe single weer.

Hozier – Cherry Wine

Omdat Hozier meer is dan Take Me To Church.

The Lumineers – Ophelia

Ideaal nummer om je dag mee te beginnen. Hij is namelijk vrolijk, maar niet irritant vrolijk. Gewoon lekker-wakker-worden-vrolijk.

