Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze nieuwe clips uit. Ik zet mijn favorieten elke woensdag op een rij. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

John Coffey – ‘No House for Thee’

Voor hun nieuwe clip en tevens een flink statement zijn de mannen van John Coffey naar vluchtelingenkampen gegaan om de teksten uit het nummer kracht bij te zetten. Bindende tip: kijk en luister ‘m uit.

Gwen Stefani – Make Me Like You

Yes! Eén van mijn favoriete zangeressen is weer terug. Wederom zonder band No Doubt, maar ik kan Stefani’s solokapriolen ook prima waarderen.

The New Roses – Dead Man’s Voice

Heerlijke Amerikaanse rock met een vleugje country. En een Ferrari.

Fred Falke – It’s A Memory

Ik wil Fred Falke’s It’s A Memory graag aandragen als kandidaat voor ‘Zomerhit 2016’. Het is een soort poppy Tame Impala. En kijk de clip uit, is de moeite waard.

Flume eat. Kai – Never Be Like You

Om een klein beetje in de trippy sferen te blijven is hier nog Flume.

