Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag ieder weekend met je! Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Ariana Grande – Dangerous Woman (Visual 1)

Ik maak er vooral graag geen geheim, laat staan een ‘guilty pleasure’ van. Wat mij betreft is Ariana Grande een topzangeres. En mijn favoriete popster van het moment.

Band of Skulls – Killer

Om de pop een beetje te compenseren, kun je lekker rocken met de nieuwe Band of Skulls. Incluis een best tof clipje. De nieuwe plaat, by default, komt op 27 mei. Twee dagen eerder kun je ze in Paradiso zien.

Seeb ft. Neev – Breathe

Er is ons heerlijk weer beloofd. En dat betekent heerlijk in het park liggen. Dit is daar een ideale soundtrack voor.

Black Foxxes – HUSK

Om af te sluiten met een heerlijk partijtje gitaren. Ik kan een partijtje rocken altijd wel waarderen, zeker met deze jongens.

