Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Elenne May – Aprons and Barbed Wire

Zoete muziek met een heel donker randje. Combineer dat met een prachtige clip en je hebt de nieuwste single van Elenne May.

The Dandy Warhols – You Are Killing Me

Er is een nieuw album en daar hoort een nieuwe single bij. Deze wordt vergezeld door een heel surrealistische clip. Laat dat één van mijn favoriete stromingen zijn.

The Paper Kites – Renegade

Soms heb ik zelfs geen woorden voor een clip of liedje. Zoals voor deze. Ik vind het gewoon beide heel aangenaam. Vooral in combinatie.

Jorja Smith ft. Maverick Sabre – A Prince

Jorja Smith’s stem heeft heel weinig nodig. Dat bewijst ze wel met A Prince.