#Instafood: Zoete aardappelpasta met biefstuk


Zonder foodblog hoor je er niet meer bij. Als liefhebber van #instafood, gooi ook ik graag mijn maaltijden online. Maar waarom een overheerlijk avondmaaltje online gooien zonder recept? Deze week: #Instafood: Zoete aardappelpasta met biefstuk voor twee personen.

Zo nu en dan is het tijd voor een feestmaal. Daar heb ik doorgaans geen reden voor nodig. Wel leek het me leuk om weer eens met vlees te koken. En dat deed ik met een heerlijk recept van Culy.nl.

Eerlijk? Het was leuk om een mooi biefstukje te kunnen fabriceren, maar hij voegt vrij weinig toe aan het gerecht. Ik ga het dus binnenkort nog eens maken, maar dan zónder het biefstukje. En met méér spinazie, dat slinkt net teveel om er wat van te proeven.

Nodig:

– Een grote zoete aardappel
– 200 gram bladspinazie
– 75 gram cherrytomaatjes
– Pijnboompitjes (naar smaak)
– Geitenkaas (naar smaak)
– Twee tenen knoflook
– Olijfolie
– Peper en zout

Eventueel:
– Twee biefstukjes
– Boter (of Croma, dat beviel me erg goed)

Hoe dan?

Ik kan hier natuurlijk onwijs met de eer gaan strijken, maar dat is naast oneerlijk ook nog eens heel veel werk. Check het recept snel op Culy.nl!