Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Rufus Wainwright – A Woman’s Face – Reprise (Sonnet 20)

Donderdag schreef ik al over zijn nieuwe album en daar zit natuurlijk een single bij. Rufus zou Rufus niet zijn als daar niet ook een mooie clip bijzit.

The 1975 – A Change Of Heart

Een paar jaar terug zag ik ze op een klein podium op een festival in Utrecht, inmiddels spelen ze over de hele wereld. En maken ze nog steeds heerlijke muziek. Maar vooral deze clip erbij maakt me heel erg gelukkig.

AlunaGeorge ft. Zhu – My Blood (Visualette)

Veel slowmotion, lange shots en prachtige beelden. Past heerlijk bij de muziek van AlunaGeorge.

Holy Fuck – Tom Tom

Een clip met een verhaal zijn nog altijd mijn favoriet. Eigenlijk zijn het korte films. Zo ook deze.

The Coral – Holy Revelation

The Coral maakt een heel psychedelisch clipje bij een heerlijk indienummer.

2 Reacties op “Nieuwe muziek, nu mét beeld

Reacties zijn gesloten.