Luistertip: 3 x EP’s van getalenteerde vrouwen


Normaal gesproken hou ik het op maandagochtend bij slechts één luistertip, maar deze week waren er nét even teveel toffe EP’s om het er bij eentje te houden. En meer dan dat de vocalen worden gedaan door vrouwen, komen ze ook niet overeen. Maar dat hoeft niet zoveel uit te maken: jij kunt je maandag in ieder geval weer even door.

VÉRITÉ – Living

Mocht je nog een dagje vrij hebben, dan is de dromerige EP Living van VÉRITÉ de aanrader voor een dagje park. Relaxte muziek die je nog even lekker doet wegdromen in de zon. Bij Rest wordt je weer een beetje wakker geschud, maar het blijft een heel relaxte EP.

Billie -Talking Loud

Het is een beetje een combinatie tussen de jaren 80 synthpop met een vleugje dubstep en de hedendaagse electropop. Dansbaar doch relax, ideaal voor de middag op een klein festival. Je komt er namelijk al wel vrij goed mee in de feeststemming.

Billie Bourelly – Free The Real

Ik heb eigenlijk geen idee in welke categorie ik de muziek van Billie Bourelly moet plaatsen. Enerzijds klinkt ze als een rockchick, anderzijds doet het meer aan als R&B uit de zero’s. Ik vind het een geslaagde combinatie.

2 Reacties op “Luistertip: 3 x EP’s van getalenteerde vrouwen

  1. Ik geloof ten zeerste dat die meisjes allemaal een best mooie stem hebben. Maar door alle elektronische elementen die er lukraak doorheen worden gegooid, gaan die stemmen zo enorm verloren.

    Like

    • Vrouwen, het zijn allang geen meisjes meer ;). Maar dat is iets waar je inderdaad van moet houden! Ik vind ’t heerlijk.

      Like

Reacties zijn gesloten.