Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Coldplay – Up&Up

Het kan bijna niet zo zijn dat je deze prachtige clip hebt gemist. Vol surrealistische beelden, maar dan ook echt prachtige surrealistische beelden. Laat het nou net mijn favoriete kunststroming zijn. Ik blijf ernaar kijken.

Grimes – California

Hoera, een nieuwe Grimes! Dat is alles wat ik, zoals meestal, over Grimes te zeggen heb. Het is fantastisch.

Lees ook: Recensie: Justin Timberlake – The 20/20 Experience 2 of 2

Justin Timberlake – Can’t Stop The Feeling

Ik herinner me de releases Cry Me A River en Senorita nog als de dag van gisteren. En sindsdien ben ik niet meer gestopt met het luisteren van Justin Timberlake. En het wordt elke keer beter.

Islands – The Weekend

Een heerlijk vrolijk indienummer om deze grijze zondag prettig mee te beginnen. Ondanks dat het weekend bijna is afgelopen.

Lees ook: Rudimental op heel ander niveau dan publiek

Anne-Marie – Alarm

Tijdens het concert van Rudimental was er maar één iemand van wie ik écht weg was, en dat was Anne-Marie. De zangeres en drievoudige wereldkampioen karate is al een tijdje solo, en er is weer een nieuwe single uit!

Een Reactie op “Nieuwe muziek, nu mét beeld

Reacties zijn gesloten.