Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Biffy Clyro – Animal Style

Een act die ik met pijn in mijn hart heb moeten missen op Rock Am Ring maar gelukkig alsnog kan zien op Lowlands is Biffy Clyro. Vrijdag komt het nieuwe album uit en ze geven alvast wat voorproefjes met hele fijne clips.

Red Hot Chili Peppers – Dark Necessities

Gelukkig heb ik de Peppers wél kunnen zien, die staan dankzij Flea al heel lang op mijn lijstje. Er is een nieuwe plaat, een nieuwe clip, kortom, nieuwe muziek.

Lees ook: Donderdagdeuntjes: Red Hot Chili Peppers, Laura Mvula, Mumford & Sons

KT Tunstall – All Or Nothing

Rockchick en muzikante in hart en nieren. Helemaal hip tegenwoordig is het fenomeen ‘Slow TV’, en daar doet de nieuwe clip wel een beetje aan denken. Slomo rock ‘n’ roll op een trampoline. Met glitters.

AURORA – I Went Too Far

Ik ben verliefd op Aurora, haar stem en alle clips die ze maakt. Ook deze prachtige, surrealistische clip is weer fantastisch.

Fergie – M.I.L.F. $

Huh? Die hipster Ingelise die altijd zo cool doet met d’r rockmuziek en rare bandjes tipt Fergie? Jup. Al sinds Where Is The Love vind ik Fergie een fantastische vrouw. Een vrouw met een dijk van een stem en een overkomen alsof ze eigenwijs, koppig en vooral heel stellig is op wat ze wil. Of dat zo is? Geen idee. Maar er is wel weer een awesome clip van gekomen. Incluis een heel tof nummer.

2 Reacties op “Nieuwe muziek, nu mét beeld

Reacties zijn gesloten.