Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Billy Talent – Afraid of Heights

Volgens mij heb ik hier wel vaker gezegd dat ik Billy Talent te gek vind. En er is sinds gisteren een nieuw album! En sinds deze week een nieuwe clip.

Broods – Heartlines

Voor dit nummer dook Broods samen met niemand minder dan Lorde de studio in. En die invloed is wel terug te horen. Wat mij betreft mogen ze Lorde vaker uitnodigen.

AlunaGeorge – Mean What I Mean

Bij gebrek aan zomer moeten we het maar met de muziek doen. Prima te doen.

Troye Sivan – WILD ft. Alessia Cara

In Nederland hebben we Teske die van YouTuber naar succesvol zangeres ging, in Australië hebben ze Troye Sivan.

3 Reacties op “Nieuwe muziek, nu mét beeld

Reacties zijn gesloten.