Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Beck – Wow

Hij maakt al langer muziek dan ik besta en slaat telkens weer een nieuwe weg in. En Wow, die blijft bij mij al een paar dagen in mijn hoofd zitten.

The Kills – Impossible Tracks

The Kills gaan weer even terug naar het rauwe gedeelte van de jaren 90 met deze clip. En het nummer is ook wel weer lekker rauw.

Ghost – Square Hammer

Ik vind zowel de muziek als de stijl van deze band echt onwijs tof. Een beetje creepy, maar wel hartstikke oké.

Dua Lipa – Blow Your Mind (Mwah)

Ik heb een vermoeden dat deze dame nog wel eens groot kan gaan worden. En ik begrijp ook wel waarom. Zelfs ik heb af en toe behoefte aan een pophitje.

Enthousiast? Volg me ook op Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat!