Interview met Shawn Mendes: Ik wil me geen popster voelen


shawn-mendes-1-1052x591
Uit verveling postte hij op een zomermiddag in 2013 een liedje op Vine, en eerder deze maand wist hij binnen twintig minuten alle 17.000 plaatsen in de Ziggo Dome te verkopen. Toch voelt de 18-jarige Shawn Mendes zich geen popster. „Er is geen enkele reden om mij op een voetstuk te plaatsen.”

De Canadees kwam op de zaterdagochtend van het feest 538Live XXL aan in Amsterdam, werd meteen naar Ziggo Dome gebracht voor de soundcheck en zit om 17.00 uur ’s middags alweer in het Jaz Hotel om interviews te geven. „Touren is bizar, soms heb je echt het idee dat alles een waas is”, vertelt de jonge zanger, die de rust zelve is. „Om eerlijk te zijn, begrijp ik het nog niet helemaal. Ik zie het gebeuren en weet niet echt hoe ik me moet voelen. Elke dag gaat zo snel dat ik niet echt tijd heb om het van een afstandje te bekijken.”

Het hele interview lees je natuurlijk op Metronieuws.nl!