Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Solange – Don’t Touch My Hair

Huffington Post schreef al wat er belangrijk is aan dit album. De anekdote in het begin beschrijft waarom dit nummer ook zo relevant is. En het nummer en de clip zijn verder gewoon prachtig.

Robbie Williams – Party Like A Russian

Hij blijft één van mijn favoriete popsterren ooit. En dat zal ‘ie ook altijd blijven.

The Pretty Reckless – Take Me Down

Modemeisje Jenny veranderde gedurende Gossip Girl steeds meer in een rockchick. Dat had wat samenhang met haar echte leven. Taylor Momsen is frontvrouw van de rockband The Pretty Reckless. Die zijn allang niet meer zo reckless als vroeger en dat maakt dit nummer meteen een stuk toegankelijker voor een groot publiek.

Regina Spektor – Small Bill$

Regina Spektor zoals je d’r nog niet eerder zag: platinablond. Maar dat is een bijzaak. Steven Mertens maakte een prachtige clip bij Small Bill$.

Lees ook: Donderdagdeuntjes: Solange Knowles en Regina Spektor

Enthousiast? Volg me ook op Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat!