Luistertip: Ari Lennox – PHO


ari
De herfst is officieel begonnen. Het weer is al twee dagen grauw en met de wintertijd is het ook weer vroeg donker. Mij maak je daar niet gelukkig mee. Wel met de nieuwe EP van Ari Lennox. Nee, ik heb geen idee of het familie is van.

Ze maakt in elk geval wel heerlijke loungemuziek waarvan je even het gevoel krijgt op een fijn zwembadfeestje op een dakterras in een zonnige Amerikaanse stad te zijn. Allemaal veel te fancy voor mij en mijn welvaartsvetje, maar dat maakt de muziek niet minder prettig om naar te luisteren.

De 25-jarige zangeres uit Washington maakt een combinatie tussen R&B, soul en een klein beetje hiphop. Haar stem is ietwat schel en nasaal, hoewel ze ook een heleboel zwoele noten weet te raken. Hoe dan ook, ideaal om de grijze miezerdruppels van je gezicht te laten druppelen alsof je net uit het zwembad van dat hippe feestje komt.

Enthousiast? Volg me ook op Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat!

Een Reactie op “Luistertip: Ari Lennox – PHO

Reageren

