Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

CUT_ – Tune In Tune Out

De Nederlandse band CUT_ sloeg de handen ineen met Guido Dulith, danser bij het Nederlands Danstheater én broer van CUT_’s producer Sebastiaan. Hij danst prachtig bij de nieuwe muziek van CUT_.

July Talk – Picturing Love

In de tuin van Paradiso sprak ik July Talk een paar dagen voordat het nieuwe album uitkomt. Inmiddels is de band met dat nieuwe album volop aan het touren én is er weer een nieuwe single met clip uit. De muziek, de synergie van Peter en Leah’s stemmen en deze clip maken het plaatje wat mij betreft compleet.

Lees ook: July Talk: ‘We willen de vinger op de zere plek leggen’

Robbie Williams – Love My Life

Hij blijft toch één van mijn favoriete popartiesten ooit. En gelukkig blijft hij album na album maken en tour na tour doen. En er horen natuurlijk clips bij.

KT Tunstall – Love Is An Ocean

In Nederland is ze wat mij betreft een flink ondergewaardeerde zangeres. Gelukkig blijft ze gewoon muziek maken.

One OK Rock – Bedroom Warfare

Dans is zo’n kunstvorm die ik fantastisch vindt, maar waar ik veel te weinig naar kijk. Gelukkig begint het bijna een trend te worden in videoclips van muzikanten. Net al CUT_ en natuurlijk Sia doen het al, nu volgt One OK Rock ook nog. De muziek? Klinkt lekker. Maar voor de clip doe ik het vooral.

Shakira – Chantaje

Dankzij haar tandpastareclame vroeg ik me laatst af wat Shakira nog aan muziek doet. Nou, dit dus.

Enthousiast? Volg me ook op Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat!

2 Reacties op “Nieuwe muziek, nu mét beeld

  1. De Nederlandse band CUT_. Ik wil niet zeggen dat het cut_muziek is, maar het lijkt te veel op bijv. Tove Lo en al dat soort artiesten om me te blijven boeien.

    Like

Reacties zijn gesloten.