Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient. 

OK Go – The One Moment

Hoera, ze zijn weer terug! Wederom met een heel fijne clip. Inventief is een understatement. 

The Galaxy – Highway ft. Janne Schra

Net wanneer je denkt dat Arjen Lubach al zijn talenten wel heeft geetaleerd, komt ie weer met iets. Een clip regisseren bijvoorbeeld. 

Kate Nash – My Little Alien

Soms is het zo fijn om te zien dat muzikanten uit je jeugd nog muziek maken én het nog steeds leuk is. Jup, heel wat anders dan een jaar of tien geleden, maar wel tof. En ik heb een zwak voor clips met een dikke vette kleurfilter. 

Regina Spektor – Bleeding Heart

Regina Spektor want Regina Spektor. En er zit weer een fantastische video bij. Mét jeugdkiekjes van de muzikante. 

Noah Cyrus – Make Me (Cry)

Miley Cyrus blijkt een zusje te hebben dat tegenwoordig verrassend veel op haar lijkt. Qua uiterlijk én stem. Haar muziek is wel anders dan van zuslief, en best oké. Ik ben benieuwd hoe de 16-jarige Noah zich gaat ontwikkelen. 

Reageren

