Nieuwe muziek, nu mét beeld


Iedere week komen er weer talloze clips uit. Ik deel mijn favorieten graag iedere week met je. Omdat ik de band tof vind, de clip fantastisch of het nummer gewoon aandacht verdient.

Bon Jovi – The Devil’s In The Temple

Bon Jovi illustreert in een paar minuten even wat er mis is met de muziekindustrie. En legt uit waarom je die seksistische producer best een (verbale) stomp voor zijn hoofd mag verkopen als ‘ie je dwingt dingen te doen die je niet wil.

Beyoncé – All Night

Maar als we het dan toch hebben over sterke vrouwen die zich staande weten te houden, dan heeft het ultieme voorbeeld ook weer een gedeelte van Lemonade online.

KT Tunstall – It Took Me So Long To Get Here, But Here I Am

Het duurde even, maar ze is er weer! Niet heel kort op haar vorige clip, overigens. KT Tunstall kiest voor een heerlijk cartooneske stijl in haar nieuwe clip.

Biffy Clyro – Re-arrange

De gevoelige kant van de rockers van Biffy Clyro is vereeuwigd op single!

Enthousiast? Volg me ook op Facebook, Instagram, Twitter en Snapchat!

