Laten we Patricia Paay vooral slutshamen


Beeld dankzij Pixabay

Beeld dankzij Pixabay

Het is ongehoord, die Patricia Paay laat zich zomaar in d’r bek pissen. Een vrouw, pensioengerechtigd én een levendig seksleven. Dat moeten we niet willen met z’n allen. Patries maakt het veel te bont.

Heb ik je aandacht? Mooi. Er is een filmpje van Patricia Paay verspreid waarin ze zich zou laten onderplassen door een meneer. Ik heb het betreffende filmpje niet gezien, en dat hoef ik ook niet. Ik wil je van harte aanraden om het ook niet te kijken. Niet omdat het smerig is, dat kan ik dus niet weten, maar omdat het een filmpje is dat in privésferen is geschoten en zonder toestemming is verspreid. Of zoals Anke zegt:

En mijn lievelingsjuriste vertelt uitgebreid waarom.

Seksleven

Als ik ‘de socials’ mag geloven, is men vooral geschokt over het feit dat LaPaay een fetisj én op haar 67e nog een seksleven heeft. Ik ben ook geen liefhebber van urine buiten het toilet, maar anderen wel. En als Paay’s seksleven daarvan opbloeit, waarom moet ik daar dan wat van vinden? Overigens wordt er door Patricia en haar advocaat stellig beweerd dat de beelden nep zijn, dus daar ga ik voor het gemak dan ook maar gewoon vanuit.

Dat seksleven, dat is nogal een dingetje. Als vrouw van 67 is het blijkbaar abnormaal dat je nog seks hebt – zélfs met het schijnbaar prima geconserveerde lijf van Paay. Überhaupt lijkt het als vrouw niet normaal te zijn geregeld seks te hebben, ervan genieten is al helemaal uit den boze. Dan ben je namelijk een slet. We slaan collectief geschokt onze hand voor onze mond als er een sekstape van een Kim Kardashian uitlekt. Ze geniet van seks?! Waarom we Lemmy Kilmister die 2000 vrouwen heeft gehad (“dat was wat overdreven, het is de helft”) dan wel ‘een held’ vinden is me een raadsel. Volgens mij kan ieder weldenkend mens bedenken dat de meeste van ons (m/v) behoefte hebben aan seks. Het is niet voor niets een van de vijf basisbehoeften. Sterker nog, ik heb vriendinnen die gelukkiger dan ooit zijn sinds ze besloten dat ze zélf weten met wie, wanneer en hoe vaak ze seks hebben.

Geen toestemming

Maar laten we het belangrijkste niet vergeten. Iemand zet zonder toestemming een seksfilmpje van Patricia Paay online. De reacties gaan vooral over Paay’s leeftijd, een bestaand seksleven en de fetisj. Ik mis toch even waarom we geen heksenjacht zijn begonnen tegen de afzender. Ouderwets, met fakkels en hooivorken. Gelukkig zijn er, ook op ‘de socials’, een hoop mensen die dat al doen.

Ik hoop dat LaPaay achterhaalt wie dit heeft gedaan en de dader(s) kapotsloopt in de rechtbank. Dat iedereen die ongevraagd seksfilmpjes van een ander (m/v) online wil gooien, hiervan leert. En dat Patricia Paay hierna nog een lang en gelukkig seksleven mag hebben. Net als élke vrouw. Of dat nou een leven lang met één en dezelfde man/vrouw is, of alle te bedenken geslachten, aantallen, fetisjes, plekken en samenstellingen. Vrouwen kunnen prima zelf beslissen wat ze fijn vinden, schijnt.

Beeld via Pixabay

2 Reacties op “Laten we Patricia Paay vooral slutshamen

  1. Persoonlijk vind ik het bewonderenswaardig, ze heeft zoals eerder aangegeven nog een mooi lichaam, actief seksleven en zoals ik het zie wat over voor haar (seks)partner. In een land als Nederland waar bijna in enorm veel relaties wordt vreemdgegaan omdat een partner niet aan zijn/haar wensen kan of wil voldoen is juist het hebben van een fetisj en openstaan voor die van je partner zo belangrijk. Dat je bepaalde dingen niet wilt doen kan ik mij voorstellen echter als je partner daar behoefte aan heeft zou jij je daar toch wel voor kunnen openstellen. Hoe modern wij als mens ook zijn, seksuele gevoelens zijn primitieve lusten en daar geen gehoor aan geven levert tal van ongewenste bijverschijnselen op. De reacties van politiek correct Nederland zijn daarom tenenkrommend en gezien het grote aantal vreemdgangers en verbroken relaties denk ik dat wij geen van allen daar een oordeel over mogen en kunnen vellen. Kijk naar jezelf, en wees gewoon eerlijk tegenover jezelf en je partner. Hij zonder zonden werpen de eerste steen. Durf jezelf bloot te geven in meer dan 1 opzicht, dat degene die de filmpjes naar buiten heeft gebracht op deze manier denkt te scoren zegt meer over die persoon dan over Patricia, Wat gewoon een mens is wat geniet op een voor lekkere en leuke manier. Zouden meer mensen moeten doen, ongeacht wie of wat ze zijn. Make love not war :)

    Liked by 1 persoon

Reageren

