Chapter Friday’s Yara lanceert eigen schoenenlijn



Als blogger is online bezig zijn allang niet meer het enige dat je doet. Chapter Friday-baas Yara Michels weet dat ook en bracht samen met Fred de la Bretoniere twee verschillende schoenen in allemaal drie kleuren uit.

In Bar Botanique wordt de nieuwe collectie onder het genot van een kop koffie en heerlijk ontbijt gepresenteerd. „De schoenen zijn precies geworden zoals ik in mijn hoofd had!”, vertelt Yara enthousiast. Ze werd benaderd door het schoenenmerk en wist meteen dat dit een goede samenwerking zou gaan worden. „Ik heb nog nooit zoiets gedaan. Wel al een keer samen met Anna Nooshin een jeans vormgegeven. Maar dat is toch wat anders dan een lijn.”

Lees ook: Iris Ruisch focust met Fashion Week op duurzaamheid

Roze
Yara heeft gekozen voor een lage dichte espadrille en een wat hogere espadrille-sandaal. „Dat er roze moest komen, wist ik meteen.” Niet gek: wie het Instagram-account van de blogger bekijkt, ziet meteen dat roze de boventoon voert. Vandaag heeft ze voor de dichte rode schoenen gekozen. „Ik twijfelde heel erg over deze kleur, maar ik ben blij dat ik ‘m toch heb gedaan.”

Lees verder op Metronieuws.nl

