Lenneke van Ingen: Beroemd worden doe je zo



Ruim tien jaar heeft Lenneke van Ingen inmiddels haar eigen bedrijf waar ze dé tv-sterren van dit moment en van de toekomst managet. In haar boek Hoe word ik beroemd? deelt ze haar wijsheid met aspirantberoemdheden. „Ik vind het zo spannend, nu sta ik een keer in de spotlight!”

Lenneke doet onder andere het management van Tim Hofman, Geraldine Kemper, de mannen van Streetlab, Anna Nooshin en Britt Dekker. „Wij werken met mensen die een talent hebben om filmpjes te maken of verhalen te vertellen”, vertelt Lenneke. „Dat is de basis en vanuit daar zoeken we verder. Daarnaast moet je een plan maken. Waar wil je naartoe, waar wil je over vijftien jaar zijn?” Ook is het ook een kwestie van geluk en gunning. En, niet onbelangrijk: „Echt beroemd worden doe je ook met programma’s als Expeditie Robinson, Maestro en Wie is de Mol, waarmee je een grotere fanbase opbouwt en mensen een andere kant van je zien. Hoe meer mensen je kennen, hoe beroemder je bent.”

Lees het hele interview op Metronieuws.nl.

Advertenties