Klagen in het OV: kan het wat minder?


Wie met het openbaar vervoer reist, heeft de afgelopen maanden net iets meer geklaagd dan vorig jaar. Het OV loket kreeg tussen april en juli 893 klachten binnen over vervoerders door het hele land, blijkt uit een kwartaalrapportage.

We balen vooral van de dienstuitvoering (45 procent) en van het vervoersbewijs (27 procent). Dat blijkt ook uit onze poll op Facebook: 42 procent baalt dat de bus, trein of metro vaak te laat is. Bijna 20 procent baalt van de ov-chipkaart en 17 procent vindt het omreizen als er iets misgaat op het spoor of door werkzaamheden vervelend. Gelukkig is 12 procent ‘eigenlijk best tevreden’.

Lees het hele verhaal op Metronieuws.nl.

Advertenties

Reageren

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s